رمان بارونی عشق
رمان بارونی عشق

و عشق نه اینکه قدم زدن زیر بارون توی یه روز پاییزی....عشق یعنی بودن توی قلب هم حتی تو قبر....اخ که چقدر دوریم عزیزم


شاید نوازش نسیم

 

-            كجا؟
-            كلاس ديگه
-            چه كلاسي؟
-            آقا امير يعني شما نميدوني خواهرت زبان ميخونه!!!
-            آره اهان!حواس نميذاره كه...
در حالي كه از گردن امير آويزان بودم گفتم مريم جون داداش ما تا حالا دختر نديده و با دختر جماعت حرف نزده ،روش نميشه."منو از گردنش پايين آورد و گفت :بيا پايين دختر گنده!بيا برو سر كلاست
-            باشه داداشي
-            صبر كن مهسا
-            چيه؟
-            چرا اينقدر صورتت و روغني كردي!پاك كن
-            امييييييير؟
-            بفرما؟
-            نه ديگه!
-            برو گمشو مهسا
-            خداحافظ داداشي
-            به سلامت عزيزم
رفتيم سر كلاس
-            هاي تيچر!
-            هاي؟هاي و زهر مار!
-            ا....چرا استاد؟
-            كجا بودين؟چرا دير كردين؟
-            "ساري"استاد(متاسفم به انگليسي!)
محمد داد زد :نه استاد دروغ ميگن
همه به محمد نگاه كرديم كه گفت:بله؟مگه چيه؟من خودم ديدم تو چالوس بودين!!نه ساري1!!
همه خنديديم و رفتيم روي صندلي هامون نشستيم
محمد گفت خب...كلك كجا بودي؟
-            پيش رفيقم.
-            ميگم هفت قلم آرايش كردي!
-            خفه شو
-            چشم.جدي ميگي؟
-            خفه شو را آره اما پيش رفيق بودنمون و نه بابا.
-            خيلي زرنگي دست پيش ميگيري و پس ميزني.!
-            تا دلت بسوزه!
-            اوف....اوف...
-            چيشد؟
-            دلم داره ميسوزه!
-            مسخره.
-            مهسا دوستت دارم
-            ولي من ندارم
-            مرسي.
-            خواهش...
معلم گفت ساكت
-            چشم
بعد از كلاس .از موسسه بيرون امديم.يك ماشين بوق آهسته اي زد توجهي نكرديم اما مريم گفت مهسا مرتضي هست بيا بريم
-            نه من نميام
-            بيا ديگه
-            ولي..
كار از كار گذشته بود و من توي ماشين بودم.
-            سلام آقا مرتضي
-            سلام از ماست.خسته نباشين
-            سلامت باشين
مريم:بريم بستني؟
گفتم نه دير ميشه
مريم:مرتضي تو يه چيزي بگو
-            من حرفي ندارم مهسا خانوم مياين؟
يه چشم غره به مريم رفتم كه مريم گفت بريم داداشي
رفتيم توي يك كافي شاپ و بستني سفارش داديم .يك لحظه چشمم به امير افتاد كه ما را نگاه ميكرد نگاهم را دزديدم .امير سر ميز آمد و گفت:به به....داداش مري!چطوري با مرام!
-            سلام آقا امير بفرما بنشين
-            سلام داداشي
مريم: سلام اقا امير
سلام.و سلام بر آبجي ما.تو نميگي مامانينا نگران ميشن
آره راست ميگفت.اصلا به فكرم نبود
زنگ زدم خونه.مامان پير گوشي را برداشت
-            الو...
-            بخور پلو..
-            مهسا؟كجايي؟
-            سلام پير ماما .چطوري؟
-            پير ماما و زهر مار.
-            ا..نگران شدين؟
-            بله گفتيم بردنت راحت شديم.
-            نظر لطفتونه!
-            پيرماما....مامان كجاست؟
-            همين جاست...گوشي..
-            پيرماما...
-            زهر مار به من ربطي نداره
-            چشم ببخشيد مامان بزرگ .مامان و اروم كنا.
-            دختره ي پر رو باشه.
-            مرسي پير ماما.
-            اصلا الان بهش ميگم
-            غلط كردم ..نه مامان جون...نگو
-            خداحافظ
-            باي باي

 

نایت اسکین

نظـــــــــــــــــر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,

|
 


قلب عاشق میشکند...رفته رفته روبه نابودی...تنها یاد او...جان کندن از این دنیای خاکی را سخت میکند....


تازیانه شبنم.رمان1
تازیانه شبنم.رمان 1
شاید نوازش نسیم.رمان2
شاید نوازش نسیم.رمان2
قلب مجنونم.رمان3
قلب مجنونم.رمان3
برگی از بی اعتنایی عشق
برگی از بی اعتنایی عشق
عاشقانه ها...
عاشقانه ها...

 

بارووون

 

 

 

sms.
شب ازدواج و لباس عروس و عشق واقعی گذشته...
یه خبر...یه شتاب...یه حسرت...
ساز مخالف
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم.خواشتگاری!
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم..
شاید نوازش نسیم..

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 26330
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



شابلون فرنچ ناخن خرید عینک خرید عینک های آفتابی